Friday 17 June 2011

SeMaLaM dAn HaRi InI..

Aku sepatutnya masuk keja kul 8.30am tapi sejak kebelakangan nie selalu masuk lambat.(wat macam ofis sendiri lak)..tapi semalam aku datang tepat pada masa nye sb aku merempit gan member..bila tiba time nak balik punya la laju aku berkemas sampai aku leh tertinggal kunci kat ofis..sedangkan aku dah tekan kunci bahagaian dalam so x leh buka dah..nak x nak terpakse g umah staff yang sowang nie kat area hospital temerloh..pas 2 patah balik g ofis..aku ase cam sial jea petang semalam..geram pun ade..cmner la aku leh bingai lupa ambik kunci..nasib baik la member aku sowang nie baik, sanggup tolong aku..Thanks yea Jue Liana sb sanggup ulang alik semalam..bajet nak pai umah awal tapi lain lak jadi nye..huhuhu sedih ..

Masa kat umah aku nampak ade surat kat tepi tv..surat dari avon.tengok nama owang lain tapi alamat kat umah aku..Pelik gak..dalam 5minit berfikir baru aku ingat 2 nama bekas staff kat ofis aku..aku guna nama die untuk beli barang kat Avon..Bila buka jea surat nampak perkataan TAHNIAH!!...Anda adalah pemenang hadiah ketiga peraduan 125 tahun avon kempen 5, 2011 & anda layak menerima 1 avon 125th anniversary table clock..hahahaha...aku ingat kan dapat la telefon blackberry ke ape ke..tengok2 dapat jam jea..(x bsyukur langsung kan ) ..ok la dari x dapat langsung..masa rest tadi aku dah g ambik pun hadiah 2..simple jea..tapi x kisah la janji free..hikhikhik..sape x nak kan dapat barang free..tol x..harap2 pas nie dapat hadiah lagi n yang mahal lak..

k daaa...

No comments:

Post a Comment