Friday 22 July 2011

kEhIdUpAn YaNg MeMbOsAnKaN

Aku dah 2minggu stdy kat kolej komuniti bentong, karak..tapi x de pun yang memgembirakan..dari kolej pai la ke umah sewa..kat kolej ari2 ade assgment..bdk kos lain x de sgt cam kos aku punya..kat umah sewa lak aku x bebas cam duk umah family..tekanan aku duk sana..dah la tv pun x de..lagi la tambah bosan..

Dalam ati x sabar nya la nak lik temerloh..law dekat ari2 aku lik..tp leh thn la jh nye wlpun dlm setgh jam leh pai temerloh..hahahahahha...bdk umah sewa ok tp duk kampung la kata kan kena la jage semua tingkah laku..kua umah nak sidai baju pun kai tudung..baik kan, sebelum nie x de pun cam 2..

dah la duk sana ssh nak makan..aku pernah makan nasi gan maggie..d sebabkan lapar aku makan jea la..seksa sungguh duk sana..nak tggu 6bulan leh jadi kurus aku d buat nye..sewa umah dah la 4rts sbln tp umah kosong..tapi sebab x de umah terpaksa la..begitu la kehidupan kat umah sewa yang entah apa2..

Daa....

No comments:

Post a Comment